3 mita o email marketingu

O slanju newsletter-a klijentima putem maila kruže razni mitovi, što verovatno sprečava mnoge od vas da pokušate. U nastavku raskrinkavamo tri najveća mita, a sve to zato da bismo pružili šansu email marketingu i kako bismo vas podstakli da iskoristite neke sjajne mogućnosti koje ovakav vid oglašavanja obezbeđuje.

Mit #1: Niko ne čita newsletter

Komunikacija putem društvenih mreža postaje sve uobičajenija. Uprkos tome, prema izveštaju o navikama korisnika interneta iz 2015. i dalje preovlađuje komunikacija preko e-maila.

Ono što je najvažnije nije broj čitalaca, već broj onih čitalaca koji se zapravo interesuju za sadržaj vašeg newsletter-a. Baš zato je bitno da taj sadržaj bude nešto vredno pažnje, nešto sa čim čitalac može da se poveže. Jasno da je nemoguće da doprete do svakog čitaoca, ali je preporučljivo da pokušate da pišete o temama koje pokrivaju mnoge oblasti interesovanja. Ukoliko čitalac uvidi da se ono o čemu pišete dobro, veće su šanse da će ponovo otvoriti sledeći newsletter.

Mit # 2: Newsletter uvek završava u spam folderu

Jasno je da je slanje iste poruke velikom broju primalaca pod većim rizikom da završi kao spam. Ipak, možete bez većih poteškoća i da zaobiđete spam kantu. Pratite ove instrukcije kako biste umanjili rizik da se newsletter zaglavi usput.

  • Koristite tačno i precizno ime i adresu pošiljaoca, kako bi primaocu bilo jasno da je email legitiman.
  • Nemojte koristiti posebne znakove, prevelike razmake i sva velika slova u naslovu (subject) poruke, jer to može da aktivira filtere za spam.
  • Napravite balans između teksta, slika i linkova u sadržaju, izbegavajući email koji sadrži samo URL link ili velike slike.

Mit # 3: Newsletter je jedan od načina na koji nas kompanije spamuju

Velikoj kompaniji bi bilo potrebno dosta vremena i sredstava, kada bi slala email svakom ponaosob od stotina i hiljada klijenata. Umesto toga, mnogi biraju bržu i lakšu opciju za slanje poruka svim svojim klijentima, kako bi ih obaveštavali o svojim proizvodima / uslugama / aktivnostima. Dakle, zaista ne zato što žele da nas spamuju ili nam nekako naškode.

Kao preduzetnik, trudite se da imate na umu dve stvari, kako ne biste podsticali mit o spam-mailu.

  • Nemojte slati previše newsletter-a odjednom.
  • Poštujte svačije ispisivanje sa vaše mailing-liste.

Pogledajte kako izgleda Loopia newsletter servis

Svi LoopiaDNS ili hosting klijenti mogu brzo i lako slati newsletter svojim klijentima, koristeći Loopia servis Get a Newsletter. Saznajte još o usluzi na: loopia.rs/newsletter ili se prijavite odmah, klikom na dugme ispod teksta.

Pokrenite svoj Newsletter servis

Podeli: Facebooktwittermail