3 mita o pokretanju internet prodaje

3 mita o pokretanju internet prodaje

Pokretanje i održavanje internet prodaje nekima sigurno izgleda kao preveliki zalogaj za početak, često zbog mitova koji prate ovu oblast.  U nastavku teksta, razbijamo tri najveća mita – zato da bismo vas ohrabrili da se ipak usudite i investirate u sopstvenu online prodavnicu.

Mit # 1: Teško je i komplikovano

Naravno, potrebno je nešto vremena dok se pogura novozapočeta e-prodaja, ali uz pravi alat i trikove, savete i nadahnuće od onih koji su već iskusni u internet prodaji, ići će vam izvanredno dobro. Nije potrebno znati baš sve u startu, već sve posmatrajte kao proces učenja u kojem eksperimentišete kako biste utvrdili šta radi, a šta ne.

Mit # 2: Jak brend = momentalni uspeh

Zapravo, uglavnom treba naporno raditi kako biste povećali saobraćaj na svojoj strani za internet prodaju, bez obzira na to imate li jak brend ili ne. Potrudite se da vaša e-prodavnica bude vidljiva u pretrazi i ne zaboravite društvene mreže, jer su danas skoro svi tamo.

Mit # 3: Vođenje internet prodaje je uvek skupo

Vođenje internet prodaje uopšte ne mora da bude skupo. Sve se svodi na to koliko ste pažljivo planirali i koliko ste sredstava odabrali da izdvojite za zaposlene, nabavku, opremu, transport, marketing, itd.

Podeli: Facebooktwittermail