Bilteni – pametan način da povećate prodaju

Možda naporno radiš da dopreš do ljudi. Provodiš mnogo vremena na društvenim mrežama, možda pokrećeš poneku reklamu, i nadaš se da će to dovesti do nečega. Ali ipak, možda osećaš da stojiš u mestu, da se ništa ne dešava sa tvojom prodajom uprkos svom tom trudu. Zamisli da umesto toga imaš sopstveni kanal, putem kojeg možeš direktno da komuniciraš sa svojim kupcima. Kanal koji gradi poverenje, podstiče prodaju i nije pod kontrolom algoritama. Upravo to ti može pružiti bilten (newsletter)! U ovom tekstu saznaćeš osnovne korake za povećanje prodaje putem biltena već danas. Dobijaš konkretne savete koje možeš odmah da primeniš!

 

Šta je to bilten (newsletter)?

Bilten nije „reklama u mejlu“. To je direktan način da razgovaraš sa svojim klijentima – bez algoritama, oglasa ili ometanja. To je lični kanal putem kojeg možeš, na primer:

  • Podsetiti klijente da postojiš
  • Podeliti savete, priče ili posebne ponude
  • Izgraditi odnos – direktno u njihovom sandučetu
  • I prodavati – bez jurnjave i pritiska

Ti poseduješ taj odnos. Ti odlučuješ kada želiš da se obratiš. I možeš da prodaješ na način koji je prirodan i održiv – i za tebe i za tvoje klijente.

 

Zašto su bilteni toliko efikasni?

Evo tri ključna razloga:

  1. Ti kontrolišeš kanal
    Za razliku od društvenih mreža, e-pošta nije podložna algoritmima. Dopireš do svih koji su se prijavili – bez plaćanja za svako prikazivanje.
  2. Gradiš lojalnost kroz vreme
    Kada redovno šalješ mejlove sa vrednim sadržajem, toplinom i ličnim pristupom, tvoji klijenti te upoznaju. To stvara poverenje – koje vodi ka kupovini.
  3. Možeš da prodaješ – bez da zvučiš kao prodavac
    Bilten može biti priča, savet, ponuda ili jednostavan podsetnik. Ne radi se o forsiranju reklame – već o pozivu na sledeći korak.

 

Šta ti bilten može doneti?

Evo nekoliko primera od preduzeća koja pametno koriste biltene:

  • „Jedan jedini mejl doneo mi je tri nove rezervacije istog dana.“
  • „Kada redovno šaljem biltene, prodajem više – bez da sam aktivna na društvenim mrežama.“
  • „Moja lista je mala – ali svaki put kada pošaljem, dobijem porudžbine.“

I to nije slučajnost. To je zato što pravi mejl, pravim ljudima, u pravom trenutku – predstavlja jedno od najmoćnijih oruđa koje možeš imati u svom marketingu.

 

5 konkretnih stvari koje možeš da uradiš sa biltenom već danas

Evo nekoliko praktičnih načina kako da koristiš bilten u svom poslovanju:

  1. Podseti stare klijente da ponovo kupuju
    Pošalji savet, novost ili posebnu ponudu. „Zdravo, još sam tu – evo nečeg za tebe!“
  2. Ostvari više rezervacija automatski
    Uključi link ka svom sistemu za rezervacije ili online prodavnici u svaki bilten.
  3. Izgradi odnos sa novim kontaktima
    Postavi jednostavnu seriju dobrodošlice koja se automatski šalje kada se neko prijavi.
  4. Povećaj prodaju tokom kampanja i lansiranja
    Isplaniraj 2–3 mejla u toku nekoliko dana – za podsticanje interesovanja, informisanje i podsećanje.
  5. Obrazuj i inspiriši – da kupci budu spremni za kupovinu
    Podeli korisne savete, iskustva ili uobičajene greške – tako gradiš poverenje.

Najbolje od svega? Možeš da počneš sa listom od 50 ljudi ili 15, nije važno. Pravi sadržaj pravim osobama = rezultat.

 

Započni jednostavno već danas

Ne moraš biti tehnička osoba niti imati veliki tim. Uz Get a Newsletter možeš lako:

  • Kreirati atraktivne biltene pomoću gotovih šablona
  • Slati automatske mejlove novim pretplatnicima
  • Pratiti šta funkcioniše i šta može da se poboljša
  • Prikupljati pretplatnike direktno sa svoje veb stranice

Najbolje od svega – bilten je uključen u tvoj Loopia nalog! Samo se prijavi u svoju Loopia korisničku zonu i izaberi opciju „Newsletter“ u desnoj koloni da započneš. Takođe, na Loopia blogu postoji više tekstova o tome kako da kreiraš bilten.

Imaš veb stranicu napravljenu u WordPressu? Postoji korisnički Get a Newsletter dodatak (plugin) koji ti omogućava da lako dodaš formular za prijavu – potpuno bez potrebe za kodiranjem.

Podelite ovu objavu:

Loopia podrška je tu da Vam pomogne

Ukoliko Vam je potrebna pomoć, naša podrška je spremna da odgovori na sva pitanja putem telefona, emaila i društvenih mreža.

Kontaktirajte nas