Da bi bili viđeni I pronađeni od strane aktuelnih i potencijalnih kupaca, vlasnici biznisa manje-više zavise od moćnog internet pretraživača Google-a. Ako niste tamo, propuštate odličnu priliku za veći broj kupaca i veće prihode. U nastavku delimo pet saveta koji će vam pomoći da postanete vidljivi na Google-u.
1. Prijavite svoj sajt na Google
Vaš web sajt će na samostalno pronaći Googleovi roboti za pretragu, ali ako želite malo da ubrzate proces, možete da prijavite svoj sajt Google-u tako što ćete, na primer, proslediti svoju mapu sajta putem Google Search Console.
2. Link ka vašem web sajtu sa drugih stranica
Pokušajte da stranice na internetu, koje su važne za vaše poslovanje, imaju linkove ka vašem sajtu. To olakšava Googleovim robotima za pretragu da pronađu vaš web sajt i shvate da je on relevantan i da bi trebalo da se pojavi visoko u rezultatima pretrage.
Ako želite da pomognete sebi, možete, na primer, da povežete društvene mreže sa svojom Web lokacijom, napišete blog objavu kao gost bloger za drugi sajt ili zamolite prijatelje ili kolege da preporuče vašu Web lokaciju sa sopstvenih sajtova.
3. Odaberite ključne reči koje savršeno odgovaraju vašem web sajtu
Obavezno umetnite dobre ključne reči koje su relevantne za vaše poslovanje u tekst na vašem web sajtu. Dobre ključne reči su obično fraze od tri do pet reči koje ljudi traže da bi pronašli posao sličan vašem. Ako ponudite, na primer, sveće koje mirišu na vanilu, trebalo bi da pokušate da umetnete „mirisne sveće“ i „vanilu“ u sadržaj vašeg sajta tako da se pojavljuje među rezultatima pretrage kada neko gugla frazu koja sadrži ove reči.
4. Dajte svojim meta tagovima malo ljubavi
Meta tag je opis koji se pojavljuje ispod naslova vašeg web sajta u Google-ovim rezultatima pretrage. To je meta tag koji privlači posetioce na vaš web sajt iz Google-a. Zato je važno da mu pružite malo ljubavi tako što ćete provesti vreme formulišući dobar prodajni tekst o prednostima vašeg poslovanja i njegovog web sajta.
5. Prilagodite web sajt mobilnim uređajima
Sve više ljudi koristi mobilne telefone za traženje informacija na internetu. Google to zna i zato aktivno radi na poboljšanju korisničkog iskustva za mobilne posetioce posebno.
Između ostalog, uveli su Mobile-first indeksing, što znači da prvenstveno gledaju mobilnu verziju vašeg web sajta kada odluče gde bi trebalo da bude smešten u rezultatima pretrage. Zbog toga je izuzetno važno za vas kao vlasnika preduzeća da prilagodite svoj web sajt za mobilni telefon.