Kako pisati tekst za veb stranicu koristeći veštačku inteligenciju

Dobro napisan tekst sa jasnom i nezaboravnom porukom je efikasan alat za izgradnju identiteta vašeg brenda i poboljšanje vašeg SEO-a. Ali kreiranje savršenog teksta zahteva vreme i jedan je od glavnih izazova sa kojima se suočavate prilikom kreiranja vašeg veb-sajta. Međutim, nedavno smo videli kako sve više ljudi koristi veštačku inteligenciju kako bi pojednostavili dugotrajne zadatke – sa impresivnim rezultatima. Učenje kako da koristite tehnologiju za pisanje zanimljivih tekstova može potpuno promeniti način na koji radite sa tekstom za vaš veb-sajt. U ovom postu ćemo proći kroz to kako da napišete tekst za vaš veb-sajt uz pomoć veštačke inteligencije!

Kakvu vrstu teksta mogu da napišem uz pomoć veštačke inteligencije?

Zaista, samo vaša mašta postavlja granice za koje tekstove možete koristiti veštačku inteligenciju. Ali neke vrste sadržaja koje su posebno dobre za korišćenje veštačke inteligencije radi uštede vremena i smanjenja napora su:

  • Objave na blogu – na primer, za naslove, predloge tema, strukture i rezimee
  • Opisi proizvoda – posebno za pisanje jedinstvenih opisa za slične proizvode
  • Objave na društvenim mrežama – na primer, za brzo pisanje različitih natpisa
  • Bilteni – na primer, za naslove, strukture, predloge tema i kraći tekst

Prednosti i mane veštačke inteligencije

Veštačka inteligencija još uvek ima dug put pred sobom pre nego što može potpuno da zameni ljudske kopirajtere. Iako možete brzo i lako da proizvedete velike količine sadržaja, veštačka inteligencija još uvek ne može da parira kreativnosti čoveka. Ali ako redovno pišete mnogo teksta, verovatno znate da ponekad može biti teško pronaći inspiraciju i kreirati novi, jedinstveni tekst. Tada alati veštačke inteligencije mogu biti od velike pomoći! Odmerite prednosti i mane pre nego što počnete da radite sa tehnologijom, kako biste znali kako da radite sa alatom na najbolji mogući način.

3 glavne prednosti veštačke inteligencije

  1. Mnogo je brže napisati tekst koji vam je potreban, od brejnstorminga do gotovog teksta.
  2. Pomaže u otklanjanju blokade pisanja, jer vam može dati nove ideje i perspektive.
  3. Povećava vašu produktivnost i oslobađa vreme za druge zadatke, kao što su SEO analiza i rad na strategiji.

3 nedostatka veštačke inteligencije

  1. Teško je napisati zanimljiv tekst sa ličnošću jer veštačka inteligencija ne može da imitira ljude i nedostaje joj dubina, emocije i kreativnost.
  2. Tekst često sadrži čudne ili neprikladne reči i lažne tvrdnje jer veštačkoj inteligenciji nedostaje razumevanje konteksta i suptilnih nijansi u jezičkim izrazima.
  3. Može biti izazovno napisati uputstva koja su dovoljno jasna i specifična da bi se dobili rezultati koji su vam potrebni, posebno kada tek počinjete da koristite tehnologiju.

Kako da pišem tekst pomoću veštačke inteligencije?

Svako ko radi sa tekstom ima različite potrebe i radi na različite načine. Najbolje je da počnete da eksperimentišete sa veštačkom inteligencijom kako biste pronašli način koji vam najbolje odgovara. Da bismo vam pomogli da započnete, predlažemo sledeća 3 koraka:

1. Pronađite pravi veštački alat

Verovatno ste upoznati sa ChatGPT-om, ali činjenica je da postoji mnogo drugih veštačkih alata koje možete izabrati, a koji mogu biti bolje prilagođeni vašim specifičnim svrhama. Neki alati su dizajnirani za određene industrije ili vrste sadržaja i dolaze sa svojim sopstvenim skupovima prednosti i slabosti. Razmislite za šta želite da koristite veštačku inteligenciju, koje su vaše potrebe i koje funkcije su vam potrebne. Zatim, potražite veštački alat koji ispunjava vaše zahteve.

2. Napišite konkretne zahteve

Baš kao što agenciji ili kopirajteru treba jasan brif da bi isporučili dobar tekst, veštačkoj inteligenciji su potrebni jasni i konkretni zahtevi da bi generisala rezultat. Što ste detaljniji i što više konteksta pružite, bolji tekst ćete dobiti. Pored teme ili predmeta, možete uključiti i:

  • Koju vrstu teksta želite – koliko dugačak treba da bude i gde će se koristiti
  • Koju ciljnu publiku ciljate, ko je pošiljalac i kakav ton tekst treba da ima
  • Relevantne detalje i kontekst o temi, brendu ili proizvodu

3. Revidirajte i uredite

Analitička inteligencija često proizvodi manje-više generički tekst, iznosi lažne tvrdnje i koristi netačan ili neprikladan jezik. Stoga, uvek morate da uređujete i revidirate tekst koji primite kako bi odjeknuo kod vaših posetilaca. Količina rada koju treba da uložite, naravno, zavisi od vrste sadržaja koji ste proizveli – na primer, naslovi i meta oznake će zahtevati manje rada nego tekst koji gradi brend. Prilagodite i precizirajte tekst prema glasu vašeg brenda i optimizujte tekst za pretraživače.

Podelite ovu objavu:

Loopia podrška je tu da Vam pomogne

Ukoliko Vam je potrebna pomoć, naša podrška je spremna da odgovori na sva pitanja putem telefona, emaila i društvenih mreža.

Kontaktirajte nas