5 saveta za društvene mreže vaše kompanije tokom odmora

Drustvene mreze tokom odmora

Kao vlasniku malog biznisa, može biti teško da ima odgovarajući odmor bez stresa, sa svim obavezama nagomilanim tokom odsustva. Česta briga je kako voditi računa o društvenim mrežama kompanije tokom odmora. Da li ih treba držati aktivnim ili ih pauzirati? Ovde smo prikupili 5 saveta koji vam mogu pomoći da upravljate svojim kanalima na društvenim mrežama tokom odmora, kako biste se opustili!

1. Zakažite objave za objavljivanje

Zakazivanje objava za objavljivanje je odličan način za deljenje vrednog sadržaja čak i tokom odmora. Pored toga, štedi vreme i imate kontrolu nad onim što je objavljeno, dok se opuštate na plaži ili u omiljenoj fotelji.

Mnoge platforme društvenih medija nude sopstvene alate za zakazivanje, kao što su Meta Business Suite za Instagram i Facebook. Postoji i nekoliko spoljnih alatki koje možete koristiti, kao što su Bafer ili Sprout Social. Bez obzira na to gde zakazujete postove, dobro je ako pre zakazivanja pogledate alate za statistiku na raznim društvenim mrežama. U koje vreme je većina pratilaca aktivna? Najbolje je vreme da objavite svoje postove!

Savet! Pobrinite se da imate zakazane postove nekoliko dana nakon što se vratite sa odmora. Onda ne morate odmah po povratku da razmišljate o svojim društvenim mrežama. Svi znamo koliko ima posla sa pristiglim emailovima i obavezama nakon nekoliko nedelja!

2. Zamolite kolegu da pomogne

Zamolite kolegu koji poznaje poslove u vezi društvenih mreža, marketinga i korisničkog servisa da vam pomogne u održavanju naloga kompanije na društvenim mrežama tokom odmora. Kreirajte vodič koji olakšava posao kolegi. Opišite kako da planira i objavljuje objave, nadgleda i analizira kanale i predložite odgovore na komentare i objave.

3. Neka neko uradi „preuzimanje“

Takozvano „preuzimanje“ je zabavna i uzbudljiva opcija kako bi vaši društveni mediji bili aktivni tokom odmora. Na ovaj način dozvoljavate nekom drugom – kao što je influencer, klijent ili srodna kompanija – da postavlja nove i sveže sadržaje na vaše kanale društvenih mreža u određenom vremenskom periodu. Pored toga, obe strane dobijaju priliku da dođu do potpuno nove publike i pobude interesovanje većeg broj pratilaca ili klijenata.

Savet! Jasno objasnite šta želite od preuzimanja. Šta se može objaviti u datom vremenskom periodu? Tada smanjujete rizik od nesporazuma koji bi mogli da oštete vaš brend.

4. Napravite pauzu tokom odmora

Jedna od opcija je, naravno, da jednostavno napravite pauzu tokom odmora i da ništa ne objavljujete. Obavestite svoje pratioce da će se vaši kanali odmarati tokom vašeg odsustva i kada se vraćate. Onda će razumeti zašto se ne oglašavate, i smanjujete rizik od otkazivanja praćenja kanala

Savet! Letnje radno vreme kompanije objavite na svojim društvenim kanalima tako da klijenti jasno vide kada ste otvoreni. Ukoliko niste podesili radno vreme tokom leta, još uvek to možete.

5. Aktivirajte Google alerts

Teško je predvideti šta će se desiti dok ste na odmoru. Jedan od saveta je da aktivirate Google Alerts da prima obaveštenja putem e-maila kada se na internetu pominje ime vaše kompanije. Tada možete brzo da otkrijete da li nešto nije u redu ili treba da izađete sa važnim informacijama. Slobodno pripremite neke standardne odgovore i slike ili video zapise na telefonu. Onda ih imate na raspolaganju kada vam zatrebaju!

Podelite ovu objavu:

Loopia podrška je tu da Vam pomogne

Ukoliko Vam je potrebna pomoć, naša podrška je spremna da odgovori na sva pitanja putem telefona, emaila i društvenih mreža.

Kontaktirajte nas