Razmišljate o pokretanju webshopa za vaše poslovanje, ali niste sigurni koje alate koristiti? WooCommerce je popularno e-commerce rešenje koje integriše webshop sa WordPress-om, najrasprostranjenijim alatkom za izradu sajtova. Da biste postigli najbolje rezultate, razmotrite ovih 8 ključnih faktora!
1. Pažljivo odaberite temu
WooCommerce radi sa većinom WordPress tema, ali najbolje rezultate postižete korišćenjem one koja je prilagođena baš za WooCommerce, jer obično nudi bolju responzivnost i ugrađene funkcionalnosti.
2. Koristite visokokvalitetne slike proizvoda
Jasne i profesionalne slike pomažu kupcima da donesu odluku. Omogućite zumiranje i razmislite o video prezentaciji proizvoda.
3. Kreirajte vredan sadržaj
Stranice proizvoda treba da sadrže korisne informacije koje pomažu kupcima da razumeju prednosti vašeg proizvoda. Koristite pregledne liste, držite konzistentan ton komunikacije i uključite relevantne ključne reči radi bolje SEO optimizacije.
4. Ponudite više opcija plaćanja i isporuke
WooCommerce podržava različite metode plaćanja (Klarna, PayPal) i opcije dostave (od plaćanja prema težini do besplatne dostave).
5. Optimizujte brzinu webshopa
Ubrzajte učitavanje sajta kompresijom slika, uklanjanjem nepotrebnih dodataka i aktiviranjem keširanja.
6. Uspostavite dnevne rutine
Pratite narudžbine, isporuke i tehničke aspekte webshopa svakodnevno kako bi sve nesmetano funkcionisalo.
7. Omogućite laku komunikaciju sa kupcima
Postavite vidljive kontakt informacije, stranicu sa najčešćim pitanjima i, ako je moguće, live chat podršku.
8. Privucite posetioce
Koristite email marketing, blog postove i recenzije kupaca kako biste povećali saobraćaj na sajtu.
Bonus savet: Redovno pravite backup webshopa kako biste osigurali podatke u slučaju problema.