10 saveta za slanje newsletter poruka

Loopia Newsletter servis

Slanje newsletter poruka putem e-maila je efikasan i ujedno lak način da doprete do svojih klijenata. Sastaviti i dizajnirati newsletter i nije neka velika umetnost, ali postići da primalac stvarno i pročita njegov sadržaj već jeste. Zbog toga smo pripremili 10 saveta, koji će, između ostalog, pomoći da sastavite svoj newsletter, kako sadržaj, tako i izgled.

1. Postavite strategiju slanja newsletter poruka

Kao i za ostale marketing aktivnosti, trebalo bi da kreirate strategiju slanja newsletter poruka svojim klijentima. Dobro napravljen plan kada bi trebalo slati newsletter, kome i sa kakvim sadržajem, povećeva verovatnoću jače lojalnosti klijenata i svesti o Vašem proizvodu ili usluzi.

2. Prilagodite dizajn različitim uređajima

Sve više ljudi radije čita e-mail poruke na svojim telefonima i tablet uređajima. Zbog toga je veoma važno prilagoditi dizajn newsletter poruka svim uređajima. (Savet: iskoristite naš Get a Newsletter servis koji Vam pruža mnoštvo newsletter šablona već prilagođenih svim uređajima).

3. Prikažite ceo sadržaj u jednoj koloni

Smeštanje kompletnog sadržaja newsletter poruke u jednu kolonu pomaže čitaocu da se bolje fokusira na sadržaj koji je bitan. Korišćenje druge, dodatne kolone ometa čitaoca i pomera fokus sa onoga što je bitno. Takođe, jedna kolona pruža bolji osećaj korisniku kada poruku čita na mobilnom ili tablet uređaju.

4. Usmerite pažnju čitaocu

Nemojte stavljati previše informacija u jedan newsletter jer postoji rizik da čitalac nema energije, niti pažnje da pročita celu poruku. Radije pošaljite više ciljanih newsletter poruka u nekom razumnom razmaku, a ukoliko je potrebno, usmerite čitaoca da više informacija pronađe na Vašem sajtu ili blogu.

5. Vodite računa o tonu poruka

Potrudite se da ton sadržaja newsletter poruka iskaže poštovanje prema primaocu i pokušajte da se obratite čitaocu lično. Ne previše formalno, ali ne i sa suviše slenga i opuštenosti u tonu poruke.

6. Sadržaj mora biti vredan čitanja

Ne zaboravite da u newsletter uključite vesti, informacije i savete, kao i ostali sadržaj vredan pažnje čitaoca. Izbegnite previše prodaje, da budemo jasniji.

7. Privucite pažnju čitaoca na samom početku

Izbegavajte šablone u naslovu poruke, kao npr. “Nedeljni Newsletter”. Pažljivo osmislite naslov poruke i uvek opišite sadržaj newsletter-a u samom naslovu, kako biste privukli primaoca da otvori poruku i pročita je.

8. Koristite pravu veličinu teksta

Kako bi tekst bio vizuelno prijatan za čitanje na svim uređajima, odaberite veličinu slova između 12-16 px.

9. Pročitajte, proverite, ispravite

Obavezno pročitajte sadržaj cele newsletter poruke, proverite njen izgled, proverite linkove ukoliko ih ima i onda sve to ponovite još jednom, pre nego što pošaljete konačnu verziju. Ništa ne može pokvariti dobar utisak primaocu poruke kao što to čine slovne greške, loš prikaz slika i linkovi koji ne vode na pravu stranu, ili još gore, vode na nepostojeće strane.

10. Odjavu učinite jednostavnom

Na kraju, ali ne i manje važno, mogućnost odjave sa liste za prijem newsletter poruka mora biti jasna i vidljiva. Ukoliko ne date tu mogućnost ili je “sakrijete” negde u newsletter poruci, samo frustrirate primaoce poruka i apsolutno štetite svom poslovanju. Omogućite da se odjava sa liste vrši jednim klikom.

Pogledajte detaljnije Loopia newsletter servis

Kao LoopiaDNS ili Loopia hosting korisnik, imate mogućnost da brzo i jednostavno kreirate i šaljete newsletter poruke svojim klijentima koristeći Loopia Get a Newsletter servis. Pročitajte više o servisu na adresi loopia.rs/newsletter Ili, ukoliko ste već naš korisnik, prijavite se i pokrenite svoj newsletter servis klikom na dugme ispod.

Pokrenite svoj newsletter

Slika na vrhu je pozajmljena od Flickr korisnika Joe The Goat Farmer

Podelite ovu objavu:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Loopia podrška je tu da Vam pomogne

Ukoliko Vam je potrebna pomoć, naša podrška je spremna da odgovori na sva pitanja putem telefona, emaila i društvenih mreža.

Kontaktirajte nas