Arhive oznaka: e-mail

5 razloga za slanje newsletter e-mailova

Slanje newsletter poruka putem e-maila Vašim klijentima je efektan marketinški kanal za poslovanje. Puno je benefita, a pomenućemo opšte.

5 razloga za slanje newslettera e-mailom

1. Brzo i efikasno možete dopreti do ciljne grupe

Vaši sadašnje i buduće klijente lako možete informisati putem newsletter-a. Periodično im možete slati korisne savete, uputstva za Vaše proizvode ili usluge, a sve to povećava verovatnoću da će klijenti o Vašem poslu govoriti pozitivno. Ovo, sa druge strane, može uvećati Vašu prodaju.

2. Ojačajte vezu sa klijentima

Poželjno je personalizovati newsletter time što ćete, npr. koristiti ime klijenta u uvodnom pozdravu. Newsletter takođe možete koristiti i za pokretanje dijaloga sa klijentima o Vašim proizvodima ili uslugama i zamoliti ih da Vam pošalju povratne informacije i utiske.

3. Povećajte verovatnoću za pridobijanje više klijenata

Svaki put kada pošaljete newsletter, time podsetite klijente da Vaš posao i dalje radi i postoji. Time ćete im olakšati odluku kod odabira proizvoda ili usluga iz Vašeg domena rada, jer će Vašu firmu imati u vidu pre nego neku drugu.

4. Uštedite novac i vreme

Slanje newsletter-a putem e-maila Vam štedi kako vreme, tako i novac. Možete se obratiti velikom broju ljudi u isto vreme slanjem jedne jedine e-mail poruke, a takođe možete unapred odrediti kada će poruka biti poslata.

Korišćenje newsletter servisa bilo koje vrste (npr. Get a Newsletter usluge koja je uključena u sve naše hosting pakete kao i LoopiaDNS), neće Vas puno koštati, a vrlo često će Vam i osnovna besplatna verzija biti sasvim dovoljna.

5. Lako možete pratiti rezultate e-mail newsletter-a

Pregled rezultata slanja e-mail poruka Vam omogućava statistički uvid u to ko je od Vaših korisnika otvorio poruku, koliko njih je klinkulo na neki od linkova koje ste uključili. Podatke o korisnicima iz statistike možete koristiti kako bi prilagodili sadržaj newsletter-a interesovanjima Vaših korisnika.

Upoznajte se sa Loopia newsletter servisom

Kao Loopia hosting ili LoopiaDNS klijent, možete brzo i lako poslati newsletter svojim pretplatnicima koristeći Get a Newsletter servis. Saznajte više o newsletter servisu i pokrenite svoju newsletter kampanju.

Slika na vrhu je pozajmljena sa joethegoatfarmer.com

Podeli: Facebooktwittermail

10 saveta za slanje newsletter poruka

Loopia Newsletter servis

Slanje newsletter poruka putem e-maila je efikasan i ujedno lak način da doprete do svojih klijenata. Sastaviti i dizajnirati newsletter i nije neka velika umetnost, ali postići da primalac stvarno i pročita njegov sadržaj već jeste. Zbog toga smo pripremili 10 saveta, koji će, između ostalog, pomoći da sastavite svoj newsletter, kako sadržaj, tako i izgled.

1. Postavite strategiju slanja newsletter poruka

Kao i za ostale marketing aktivnosti, trebalo bi da kreirate strategiju slanja newsletter poruka svojim klijentima. Dobro napravljen plan kada bi trebalo slati newsletter, kome i sa kakvim sadržajem, povećeva verovatnoću jače lojalnosti klijenata i svesti o Vašem proizvodu ili usluzi.

2. Prilagodite dizajn različitim uređajima

Sve više ljudi radije čita e-mail poruke na svojim telefonima i tablet uređajima. Zbog toga je veoma važno prilagoditi dizajn newsletter poruka svim uređajima. (Savet: iskoristite naš Get a Newsletter servis koji Vam pruža mnoštvo newsletter šablona već prilagođenih svim uređajima).

3. Prikažite ceo sadržaj u jednoj koloni

Smeštanje kompletnog sadržaja newsletter poruke u jednu kolonu pomaže čitaocu da se bolje fokusira na sadržaj koji je bitan. Korišćenje druge, dodatne kolone ometa čitaoca i pomera fokus sa onoga što je bitno. Takođe, jedna kolona pruža bolji osećaj korisniku kada poruku čita na mobilnom ili tablet uređaju.

4. Usmerite pažnju čitaocu

Nemojte stavljati previše informacija u jedan newsletter jer postoji rizik da čitalac nema energije, niti pažnje da pročita celu poruku. Radije pošaljite više ciljanih newsletter poruka u nekom razumnom razmaku, a ukoliko je potrebno, usmerite čitaoca da više informacija pronađe na Vašem sajtu ili blogu.

5. Vodite računa o tonu poruka

Potrudite se da ton sadržaja newsletter poruka iskaže poštovanje prema primaocu i pokušajte da se obratite čitaocu lično. Ne previše formalno, ali ne i sa suviše slenga i opuštenosti u tonu poruke.

6. Sadržaj mora biti vredan čitanja

Ne zaboravite da u newsletter uključite vesti, informacije i savete, kao i ostali sadržaj vredan pažnje čitaoca. Izbegnite previše prodaje, da budemo jasniji.

7. Privucite pažnju čitaoca na samom početku

Izbegavajte šablone u naslovu poruke, kao npr. “Nedeljni Newsletter”. Pažljivo osmislite naslov poruke i uvek opišite sadržaj newsletter-a u samom naslovu, kako biste privukli primaoca da otvori poruku i pročita je.

8. Koristite pravu veličinu teksta

Kako bi tekst bio vizuelno prijatan za čitanje na svim uređajima, odaberite veličinu slova između 12-16 px.

9. Pročitajte, proverite, ispravite

Obavezno pročitajte sadržaj cele newsletter poruke, proverite njen izgled, proverite linkove ukoliko ih ima i onda sve to ponovite još jednom, pre nego što pošaljete konačnu verziju. Ništa ne može pokvariti dobar utisak primaocu poruke kao što to čine slovne greške, loš prikaz slika i linkovi koji ne vode na pravu stranu, ili još gore, vode na nepostojeće strane.

10. Odjavu učinite jednostavnom

Na kraju, ali ne i manje važno, mogućnost odjave sa liste za prijem newsletter poruka mora biti jasna i vidljiva. Ukoliko ne date tu mogućnost ili je “sakrijete” negde u newsletter poruci, samo frustrirate primaoce poruka i apsolutno štetite svom poslovanju. Omogućite da se odjava sa liste vrši jednim klikom.

Pogledajte detaljnije Loopia newsletter servis

Kao LoopiaDNS ili Loopia hosting korisnik, imate mogućnost da brzo i jednostavno kreirate i šaljete newsletter poruke svojim klijentima koristeći Loopia Get a Newsletter servis. Pročitajte više o servisu na adresi loopia.rs/newsletter Ili, ukoliko ste već naš korisnik, prijavite se i pokrenite svoj newsletter servis klikom na dugme ispod.

Pokrenite svoj newsletter

Slika na vrhu je pozajmljena od Flickr korisnika Joe The Goat Farmer

Podeli: Facebooktwittermail

Opustite se uz automatski e-mail odgovor tokom godišnjeg odmora

Jul je počeo i doneo nam puno sunčanih (bar se nadamo) letnjih dana. Možda ste već otišli na odmor, a možda tek planirate. Upravo zbog toga, opisaćemo Vam kako da podesite automatski e-mail odgovor za Vaš e-mail kod Loopie, da biste mogli potpuno da se opustite tokom odmora i uživate (sunčate se, kupate, dremate u ležaljci 😉 ) umesto da odgovarate na pristigle e-mail poruke.

Godišnji odmor uz automatski e-mail odgovor

Šta je automatski odgovor i kako da ga uključim za moju e-mail adresu kod Loopie?

Automatski odgovor je poruka koja se automatski šalje onima koji pokušaju da Vas kontaktiraju tokom Vašeg odmora (ili bilo kog drugog perioda u kome niste u mogućnosti da odgovarate na e-mailove). Sama poruka automatskog odgovora može sadržati informaciju o razlogu odsustva ili sprečenosti da se na primljenu poštu odgovori.

Kako biste dodali automatski odgovor za Vaš Loopa mail, posetite loopia.rs i prijavite se u kontrol panel. U kontrol panelu možete upravljati Vašim e-mail nalozima direktno kliknuvši na njih u listi postojećih naloga.

Za dodavanje poruke automatskog odgovora, kliknite na željeni e-mail nalog, a zatim na dugme “Automatski odgovor”. Označite polje “Aktiviraj automatski odgovor”, unesite naslov poruke (temu) i kratku poruku koju će dobiti svi koji Vam pošalju mail tokom perioda u kome je ova usluga aktivirana. Imajte u vidu da će onima koji Vam budu slali e-mail više puta u toku dana, automatski odgovor biti isporučen samo na prvu e-mail poruku, ali ne i na ostale.

Automatski e-mail odgovor Loopia mail

Svi mi u Loopia timu koristimo priliku da Vam poželimo sjajno leto i prijatan odmor! Loopia tehnička podrška će tokom leta raditi standardno, radnim danima od 8-18, a subotom od 10-14 sati.

Podeli: Facebooktwittermail