Arhive oznaka: web strana

Facebook ili web sajt

Facebook ili web sajt – zašto su Vam potrebna oba za posao

Većina Vaših pratilaca na Facebook-u ne vidi Vaše objave. Ovo je samo jedan od 5 razloga zbog čega Vam je takođe potreban i sajt za Vaš posao – a ne samo Facebook strana.

Danas se podrazumeva da većina firmi i poslova ima i web sajt i Facebook stranu. Uprkos tome, više od polovine preduzetnika nema web sajt. Većina njih i ne veruje da im sajt uopšte može pomoći u prodaji i nalaženju novih klijenata.

Neki čak u tome vide i prednost – potrebno je “samo napraviti jedan nalog” kako bi započeli sa online oglašavanjem. Svakako, Facebook je postao važan kanal za marketing, ali i dalje ipak najbolje funkcioniše kao dodatak Vašem sajtu. Evo i zbog čega. Nastavite sa čitanjem

Podeli: Facebooktwittermail

Šta je hosting? Da probamo da objasnimo

Loopia hosting

Šta je hosting? Značenje ove reči nije baš jasno svima. Mi bismo to jednostavno opisali kao kompjuter koji je uvek povezan na internet, a na koji smeštate sadržaj svog sajta ili e-prodavnice, tako da ga posetioci mogu uvek videti, a da taj sadržaj ne moraju imati snimljen na svom računaru.

Loopia ima više internet konekcija, tako da, ukoliko neka od njih iz nekog razloga prestane sa radom, Vaš sajt biće i dalje dostupan. Takođe, pravimo rezervne kopije Vašeg sajta nekoliko puta dnevno, a naši tehničari nadgledaju računare (servere) non-stop, sve vreme radeći na tome da serveri rade brže i bolje. Sve ove mere služe što boljem radu Vašeg sajta.

Uz web hosting, takođe dobijte i pristup nizu sjajnih opcija i dodatnih usluga, bar je tako ovde kod Loopie.

Sjajne mogućnosti uz web hosting kod Loopie

Naručujući bilo koji od naših hosting paketa dobijate mogućnost da:

  • Upravljate svim svojim domenima na istom mestu

Uz naš DNS servis, LoopiaDNS, možete upravljati svim svojim domenima u Loopia Kontrol panelu. Odaberite i podesite postavke prema svojim potrebama, kao na primer, prosleđivanje saobraćaja ili e-mailova. Ukoliko u nečemu pogrešite, uvek možete lako vratiti podešavanja, koristeći našu vremensku mašinu. Pročitajte više o LoopiaDNS servisu »

  • Napravite svoj sajt – brzo i jednostavno

Uz Loopia Website Builder možete brzo i jednostavno kreirati svoj sajt, bez prethodnog znanja. Probajte Loopia Website builder besplatno i pročitajte više ovde »

  • Pokrenete svoj sajt koristeći popularni WordPress

Instalirajte WordPress, Joomla ili neki drugi CMS jednim klikom i pokrenite svoj sajt brzo. Savršen izbor za one koji žele da pokrenu svoj blog ili sajt. Pročitajte više o alatima za izradu sajtova ovde »

  • Otvorite svoju e-prodavnicu u samo par klikova

U našoj ponudi nalaze se WooCommerce, OpenCart i još par drugih rešenja koja se instaliraju za nekoliko minuta. Nakon instalacije, možete postaviti proizvode i započeti prodaju putem interneta.

  • Pošaljete newsletter i promotivne e-mail poruke Vašim klijentima

Uz naš newsletter servis, Get a Newsletter, pošaljite newsletter klijentima putem e-maila i uvećajte svoju prodaju, ojačajte odnos između Vašeg posla i klijenata. Pročitajte više o našem newsletter servisu »

Zvuči dovoljno dobro?

Pročitajte više i naručite neki od Loopia hosting paketa »

Ne oklevajte da kontaktirate našu tehničku podršku ukoliko imate bilo kakvih pitanja, otvoreni smo tokom radne nedelje i subotom.

Podeli: Facebooktwittermail

Osvežite internet prisustvo Vaše firme

Uredite internet prisustvo Vaše firmeVreme leti u poslu i stvari se brzo menjaju. Možda je vreme za nove projekte, klijente ili izazove? Bez obzira na sve, dobra je ideja da se uverite da je digitalno prisustvo Vaše firme ažurno i spremno za projekte koji slede. Osvežite svoje internet prisustvo kroz ova tri koraka.

1. Uredite svoj sajt

Započnite tako što ćete proveriti sadržaj i ažurirati ga.

  • Proverite tekstove i objave
    Pročešljajte pažljivo sadržaj i utvrdite da li su sve informacije još uvek relevantne.
  • Proverite linkove i slike
    Utvrdite da su svi linkovi i slike još uvek aktivni i da odgovaraju tekstualnom sadržaju na strani.
  • Uverite se da Vaš sajt izgleda dobro u svim pregledačima
    Koristeći Google analitiku možete videti koje to pregledače Vaši posetioci koriste. Zatim, testirajte sajt koristeći te pregledače, kako biste se uverili da će posetioci imati ispravan prikaz.

2. Proverite svoju reputaciju

Pretražite informacije o Vašoj firmi koristeći Google pretragu, kako biste videli u kom svetlu je Vaša firma prikazana od strane korisnika i klijenata. Bilo bi sjajno da je većina komentara i ocena pozitivna, ali čak i kada se pojave negativne, potrudite se da saznate zbog čega se to desilo i šta je to što možete unaprediti kako se to ne bi dešavalo ponovo.

3. Olakšajte korisnicima da pronađu Vaš sajt

Potrudite se da Vaš sajt bude što dostupniji korisnicima, koristeći npr. sledeće metode:

  • Ažurirajte podatke o svojoj firmi na raznim sajtovima za pretragu, internet adresarima itd.
  • Registrujte svoju firmu na Google mapama, ukoliko imate prodavnicu, kancelariju ili poslovni prostor u kome obavljate delatnost. Ovako olakšavate klijentima da pronađu lokaciju Vaše firme, kao i Vaš sajt, a ujedno se bolje rangirate u Google rezultatima pretrage.
  • Optimizujte svoj sajt za pretraživače (SEO optimizacija), kako biste se što bolje rangirali u rezultatima pretrage i time povećali šanse da Vas klijenti pronađu.
  • Prilagodite sajt mobilnim uređajima koristeći dizajn koji se prilagođava uređaju sa koga se sajt posmatra, bez obzira da li je to računar, tablet ili pametni telefon. Već sada Google rangira prilagodljive sajtove bolje od onih koji to nisu, što je samo jedan od razloga da proverite dizajn svog sajta (savet: koristite Google analitiku kako biste videli koji procenat posetilaca Vaš sajt otvara na mobilnom uređaju).

4. Održite organizovanost

Sređivanje dolaznog sandučeta Vaše elektronske pošte je sjajan način da, s vremena na vreme, proverite status svojih zadataka i obaveza. Težite tome da Vam inboks, koliko je to moguće, bude prazan tako što ćete odgovarati na mailove čim budete u mogućnosti, a zatim ih brisati ili arhivirati ukoliko Vam više nisu potrebni. E-mail poruke možete raspoređivati po podfolderima u svom e-mail klijentu i bojom označavati status pojedinih poruka.

Podeli: Facebooktwittermail

6 saveta za odabir domena

Vreme je da pokrenete svoj sajt?

Odabir domena koji ćete registrovati za svoj sajt zvuči vrlo jednostavno, ali zapravo puno elemenata treba uzeti u obzir kako biste dobili najbolji efekat. Pročitajte 6 saveta kojih se treba pridržavati kod odabira domena.

1. Neka Vaš domen bude lak za pronalaženje

Ukoliko već imate poslovno ime, mudro bi bilo odabrati domen koji je u skladu sa njim. Ovo smanjuje zabunu i omogućava klijentima da pronađu Vašu firmu na internetu.

Ukoliko Vaše poslovno ime sadrži i naša slova (č, ć, š, đ, ž), takav domen, bar za sada, nećete moći da registrujete. Umesto pomenutih karaktera, upotrebite tzv. “ošišanu latinicu”, tj. slova engleskog alfabeta.

2. Što jednostavnije, to bolje

Pažljivo odaberite svoj domen i registrujte na loopia.rsNaziv domena treba da bude lak za pamćenje, da se čita onako kako se piše i da adekvatno predstavlja Vaš posao.

3. Budite jasni

Neke firme sa dugačkim imenima često koriste skraćenice u svojim domenima. Ukoliko je reč o dobro poznatim kompanijama (kao što je npr. NIS), to zapravo i nije problem. Vodite računa da, ukoliko Vaša firma nije poznata po skraćenici, a koristite samo skraćeno ime za domen, to može otežati klijentima da Vas pronađu. U ovakvim situacijama predlažemo registaciju dva domena, jednog sa punim imenom i drugog skraćenog.

4. Više domena

Kako biste privukli što više saobraćaja i posetilaca na svoj sajt, za odabrani naziv možete registrovati različite domene (RS, COM, NET itd.). Takođe, možete sprečiti gubitak saobraćaja usled uobičajenih grešaka u kucanju korsnika, tako što ćete registrovati slične domene (npr. lopia.rs i lupia.rs kao dopuna za loopia.rs). Veći broj registrovanih domena takođe umanjuje rizik da će neko neovlašćeno koristiti ime Vaše firme / proizvoda na internetu.

5. Domen prilagođen pretraživačima

Vaš domen treba da sadrži jednu ili više Vama bitnih ključnih reči kako bi se bolje rangirao u pretragama. Koristeći Google Trends ili slične servise možete saznati šta to vaši klijenti pretražuju kada žele da pronađu sadržaj koji želite da im ponudite.

6. Registrujte domen sada

Domen može registrovati bilo ko, bilo kada, tako da se može desiti da domen koji baš Vama odgovara bude zauzet. Zbog toga, potrudite se da svoj domen registrujete odmah kako bi obezbedili pravi naziv. Srećno.

Registrujte svoj domen brzo i jednostavno kod Loopie »

Podeli: Facebooktwittermail