Arhive oznaka: prilagodljiv dizajn

Vreme je za sređivanje sajta? Ova 4 jednostavna koraka će Vam pomoći u tome

Jesenje čišćenje sajta Vaše firmeJesen je pred nama (hteli mi to ili ne 😉 ), a samim tim i puno novih projekata i izazova za vlasnike firmi i preduzetnike. Da bi jesen započela što je moguće bolje, dobra je ideja da pregledate sajt svoje firme, osvežite ga, ažurirate i spremite za novu poslovnu sezonu.

Pratite ova 4 koraka u sređivanju svog sajta.

1. Pregledajte tekstualni sadržaj

Uverite se da su sve informacije na sajtu ažurne i da su kontakt informacije tačne. Držite sajt ažurnim dodavajući nove vesti i informacije o firmi na Vašem blogu ili u Vašim vestima. (Još uvek nemate blog? Saznajte više o tome kako pokrenuti poslovni blog ovde!)

2. Prilagodite sadržaj pretraživačima

Potrudite se da tekstualni sadržaj Vašeg sajta ima dovoljno “pravih” reči i fraza koje će omogućiti da se sajt bolje rangira u rezultatima pretrage na Google-u. Prvenstveno povedite računa da nazivi i glavni naslovi strana sa proizvodima i uslugama sadrže reči po kojima želite da Vaš sajt bude bolje rangiran.

3. Proverite linkove i slike

I uverite se da svi (kako interni, tako i eksterni) linkovi na Vašem sajtu vode baš tamo gde bi trebalo, kao i da nema “prekinutih” linkova. Ukoliko se takvi pojave, ispravite ih ili kreirajte nove strane sa relevantnim sadržajem do kojih će oni voditi. Takođe, uverite se da su slike na sajtu dobro povezane i da su ažurne i saglasne sa sadržajem u kom se nalaze.

4. Osvežite web dizajn svog sajta

Ukoliko to do sada niste uradili, prilagodite dizajn svog sajta mobilnim uređajima. Internet saobraćaj preko ovih uređaja se uvećava svakodnevno. Sajt koji je dobro prilagođen, prikazivaće se podjednako dobro bez obzira na to koji se uređaj koristi za pregled, bio to mobilni telefon, tablet, laptop ili desktop. Ujedno, iskoristite priliku i osvežite sam izgled sajta modernim rasporedom elemenata i koloritom. Kada sve bude spremno, proverite kako se sajt prikazuje u različitim pregledačima i na različitim uređajima.

Još uvek nemate sajt firme?

Prisustvo firme i poslovanja na internetu je alfa i omega modernog, uspešnog posla. Nudimo Vam veliki izbor alata za izradu sajtova, od onih krajnje jednostavnih do kompleksnijih. Saznajte više o alatima za izradu sajtova ovde ».

Podeli: Facebooktwittermail

Osvežite internet prisustvo Vaše firme

Uredite internet prisustvo Vaše firmeVreme leti u poslu i stvari se brzo menjaju. Možda je vreme za nove projekte, klijente ili izazove? Bez obzira na sve, dobra je ideja da se uverite da je digitalno prisustvo Vaše firme ažurno i spremno za projekte koji slede. Osvežite svoje internet prisustvo kroz ova tri koraka.

1. Uredite svoj sajt

Započnite tako što ćete proveriti sadržaj i ažurirati ga.

  • Proverite tekstove i objave
    Pročešljajte pažljivo sadržaj i utvrdite da li su sve informacije još uvek relevantne.
  • Proverite linkove i slike
    Utvrdite da su svi linkovi i slike još uvek aktivni i da odgovaraju tekstualnom sadržaju na strani.
  • Uverite se da Vaš sajt izgleda dobro u svim pregledačima
    Koristeći Google analitiku možete videti koje to pregledače Vaši posetioci koriste. Zatim, testirajte sajt koristeći te pregledače, kako biste se uverili da će posetioci imati ispravan prikaz.

2. Proverite svoju reputaciju

Pretražite informacije o Vašoj firmi koristeći Google pretragu, kako biste videli u kom svetlu je Vaša firma prikazana od strane korisnika i klijenata. Bilo bi sjajno da je većina komentara i ocena pozitivna, ali čak i kada se pojave negativne, potrudite se da saznate zbog čega se to desilo i šta je to što možete unaprediti kako se to ne bi dešavalo ponovo.

3. Olakšajte korisnicima da pronađu Vaš sajt

Potrudite se da Vaš sajt bude što dostupniji korisnicima, koristeći npr. sledeće metode:

  • Ažurirajte podatke o svojoj firmi na raznim sajtovima za pretragu, internet adresarima itd.
  • Registrujte svoju firmu na Google mapama, ukoliko imate prodavnicu, kancelariju ili poslovni prostor u kome obavljate delatnost. Ovako olakšavate klijentima da pronađu lokaciju Vaše firme, kao i Vaš sajt, a ujedno se bolje rangirate u Google rezultatima pretrage.
  • Optimizujte svoj sajt za pretraživače (SEO optimizacija), kako biste se što bolje rangirali u rezultatima pretrage i time povećali šanse da Vas klijenti pronađu.
  • Prilagodite sajt mobilnim uređajima koristeći dizajn koji se prilagođava uređaju sa koga se sajt posmatra, bez obzira da li je to računar, tablet ili pametni telefon. Već sada Google rangira prilagodljive sajtove bolje od onih koji to nisu, što je samo jedan od razloga da proverite dizajn svog sajta (savet: koristite Google analitiku kako biste videli koji procenat posetilaca Vaš sajt otvara na mobilnom uređaju).

4. Održite organizovanost

Sređivanje dolaznog sandučeta Vaše elektronske pošte je sjajan način da, s vremena na vreme, proverite status svojih zadataka i obaveza. Težite tome da Vam inboks, koliko je to moguće, bude prazan tako što ćete odgovarati na mailove čim budete u mogućnosti, a zatim ih brisati ili arhivirati ukoliko Vam više nisu potrebni. E-mail poruke možete raspoređivati po podfolderima u svom e-mail klijentu i bojom označavati status pojedinih poruka.

Podeli: Facebooktwittermail