Arhive oznaka: saveti

3 razloga za redovno ažuriranje WordPress-a

wordpress-logoOni koji koriste WordPress verovatno dobro poznaju kako izgledaju obaveštenja o dostupnim ažuriranjima verzije, tema i dodataka koja se stalno pojavljuju. Veoma je važno da ispoštujete ove sugestije iz sledećih razloga.

Zbog čega bih ažurirao WordPress, dodatke i teme?

  1. Ažuriran WordPress vam donosi najnoviju verziju sistema, sa novim opcijama, temama i unapređenim okruženjem.
  2. Pošto WordPress koriste milioni ljudi širom sveta, on je postao interesantna meta za hakerske napade. Zbog toga, redovno ažuriranje samog WordPress-a, tema i dodataka, omogućava da se potencijalni “propusti” u sistemu isprave na vreme i time se onemogući hakerima neovlašćen pristup Vašem sajtu.
  3. Kako bismo zadržali visok nivo bezbednosti sajtova naših klijenata, mi u Loopii redovno ažuriramo naše servere. Stare verzije WordPress-a, dodataka i tema ne rade na novijim verzijama PHP-a, koje se koriste na ažuriranim serverima. Kako biste izbegli nepotreban prekid u radu Vašeg sajta, veoma je važno da svoj WordPress sajt redovno ažurirate.

Kako da ažuriram WordPress, dodatke i teme?

Ukoliko koristite verziju WordPress-a noviju od 4.1.x, Vaš sajt je verovatno ažuriran automatski. Ipak, proverite ovo tako što ćete se prijaviti na administrativni WordPress panel i u donjem desnom uglu videti verziju koja je trenutno u upotrebi.

Ukoliko koristite verziju stariju od 4.1.x, moraćete da uradite ručno ažuriranje WordPress-a. Uputstvo kako ručno ažurirati WordPress, možete naći ovde »

Za pomoć u ažuriranju možete kontaktirati našu tehničku podršku na support@loopia.rs.

Podeli: Facebooktwittermail

Vreme je za sređivanje sajta? Ova 4 jednostavna koraka će Vam pomoći u tome

Jesenje čišćenje sajta Vaše firmeJesen je pred nama (hteli mi to ili ne 😉 ), a samim tim i puno novih projekata i izazova za vlasnike firmi i preduzetnike. Da bi jesen započela što je moguće bolje, dobra je ideja da pregledate sajt svoje firme, osvežite ga, ažurirate i spremite za novu poslovnu sezonu.

Pratite ova 4 koraka u sređivanju svog sajta.

1. Pregledajte tekstualni sadržaj

Uverite se da su sve informacije na sajtu ažurne i da su kontakt informacije tačne. Držite sajt ažurnim dodavajući nove vesti i informacije o firmi na Vašem blogu ili u Vašim vestima. (Još uvek nemate blog? Saznajte više o tome kako pokrenuti poslovni blog ovde!)

2. Prilagodite sadržaj pretraživačima

Potrudite se da tekstualni sadržaj Vašeg sajta ima dovoljno “pravih” reči i fraza koje će omogućiti da se sajt bolje rangira u rezultatima pretrage na Google-u. Prvenstveno povedite računa da nazivi i glavni naslovi strana sa proizvodima i uslugama sadrže reči po kojima želite da Vaš sajt bude bolje rangiran.

3. Proverite linkove i slike

I uverite se da svi (kako interni, tako i eksterni) linkovi na Vašem sajtu vode baš tamo gde bi trebalo, kao i da nema “prekinutih” linkova. Ukoliko se takvi pojave, ispravite ih ili kreirajte nove strane sa relevantnim sadržajem do kojih će oni voditi. Takođe, uverite se da su slike na sajtu dobro povezane i da su ažurne i saglasne sa sadržajem u kom se nalaze.

4. Osvežite web dizajn svog sajta

Ukoliko to do sada niste uradili, prilagodite dizajn svog sajta mobilnim uređajima. Internet saobraćaj preko ovih uređaja se uvećava svakodnevno. Sajt koji je dobro prilagođen, prikazivaće se podjednako dobro bez obzira na to koji se uređaj koristi za pregled, bio to mobilni telefon, tablet, laptop ili desktop. Ujedno, iskoristite priliku i osvežite sam izgled sajta modernim rasporedom elemenata i koloritom. Kada sve bude spremno, proverite kako se sajt prikazuje u različitim pregledačima i na različitim uređajima.

Još uvek nemate sajt firme?

Prisustvo firme i poslovanja na internetu je alfa i omega modernog, uspešnog posla. Nudimo Vam veliki izbor alata za izradu sajtova, od onih krajnje jednostavnih do kompleksnijih. Saznajte više o alatima za izradu sajtova ovde ».

Podeli: Facebooktwittermail

Kako napisati zanimljiv Facebook post za Vašu firmu

napisati-zanimljiv-facebook-postDakle, napravili ste Facebook stranu Vaše firme i sada razmatrate kako da kreirate zanimljive postove kojima bi privukli pažnju pratilaca. Spremili smo par saveta koji Vam mogu pomoći.

Koliko dugačak Facebook post treba da bude?

Da bi ste privukli što više pažnje svojim objavama, preporučujemo da one budu kratke. Istraživanja su pokazala da objave / postovi do 80 karaktera privlače najviše pažnje.

Kada treba objavljivati post?

U Facebook analitici Vaše strane možete videti kada je najviše Vaših pratilaca online i prema tome prilagoditi vreme objavljivanja. Objavljujući na ovaj način, možete očekivati veće angažovanje i bolji domet Vaših objava.

Šta post treba da sadrži?

Pošto se u objavama može naći sve, od igle do lokomotive, nije moguće paušalno odrediti kakva vrsta sadržaja će najbolje rezultate doneti Vašoj firmi. Ali Vam sigurno može pomoći par opštih saveta:

  • Sadržaj koji pruža bilo koju vrstu vrednosti čitaocu 
    Podelite savete, poslovne trikove, vesti, uputstva i drugi sadržaj koji je koristan Vašoj publici – klijentima. Ovakva vrsta sadržaja povećava poverenje pratilaca u Vašu firmu, jer ovim pokazujete da ste stručni u datoj oblasti.
  • Lični sadržaj 
    Objavljujte postove koji informišu Vaše pratioce o onome što se dešava “iza scene” u Vašoj firmi, novosti o radu, detalje o procesu rada …
  • Sadržaj koji uključije čitaoca 
    Aktivirajte svoje pratioce organizujući nadmetanja ili istraživanja. Postavite kratka, jasna pitanja na koja se lako može dati odgovor. Vodite računa o tome da postoje određena pravila kod organizovanja nadmetanja na Facebook-u.
  • Sadržaj koji se izdvaja iz mase
    Težite tome da uvek dodate neki vizuelni sadržaj uz objave. Pomoći će da se Vaša objava istakne u odnosu na ostale.
  • I na kraju, ali ne manje važno … 
    … oglašavajte se! Kao preduzetnik ste u mogućnosti da se oglašavate i promovišete svoje Facebook objave kako biste doprli do što više pratilaca. Oglašavanje će svakako pomoći da pridobijete veći broj pratilaca i doprete bolje do željene ciljne grupe.

Razmislite i o tome…

… da ne mora uvek da bude složeno. Nekada je sasvim dovoljno poželeti “Srećan praznik”, a da Vaši pratioci pozitivno reaguju na Vašu objavu.

Kad već pominjemo Facebook
Pratite Loopia stranu na Facebook-u, naše savete, promocije i popuste i možda poneki štreberski vic 😉

Podeli: Facebooktwittermail

10 saveta za promociju poslovanja na društvenim mrežama

woman-hand-smartphone-desk2

Oglašavanje i promocija na društvenim mrežama je jednostavna, laka i ne previše skupa. Oglašavanje oduzima malo vremena i novca, ali rezultati mogu biti jako, jako dobri. Zabeležite ovih par saveta pre nego što započnete promociju svog poslovanja na društvenim mrežama.

1. Osmislite strategiju prisustva na društvenim mrežama

Donesite odluku kada, gde, kako i koliko treba objavljivati sadržaje. Na većini društvenih mreža možete videti kada su Vaši pratioci ili ciljna grupa aktivni, te planirajte svoje objave u skladu sa tim.

2. Odaberite društvenu mrežu u skladu sa Vašim poslom

Proverite i informišite se na kojoj društvenoj mreži je Vaša ciljna publika najzastupljenija. Ukoliko želite da koristite više kanala komunikacije (više društvenih mreža) veoma je važno da ih sve redovno održavate. Neaktivan nalog na nekoj od mreža, puno komentara na koje nije odgovoreno ili zastarele informacije na njima mogu više naškoditi Vašem poslu i ostaviti loš utisak, nego da uopšte niste ni otvarali nalog na toj mreži.

3. Objavljujte umereno

Uobičajena greška je objavljivanje velike količine sadržaja u kratkom vremenskom periodu, a u nadi da ćete time privući više pratilaca i njihovo angažovanje na Vašem nalogu. Zapravo, potpuno je suprotno. Ukoliko ste preaktivni, Vaše objave će korisnici vrlo brzo doživeti kao spam. Objavljujte jednu, najviše dve objave dnevno na društvenim mrežama. Izuzetak je Twitter, gde možete objavljivati i češće, jer ipak je Twitter sličniji chat platformi nego ostale društvene mreže.

4. Personalizujte sadržaj za svaku mrežu pojedinačno

Svaka mreža ima svoju publiku i različit način izražavanja. Potrudite se da prilagodite svoj sadržaj svakoj od mreža. Ovakav način kreiranja sadržaja uvećava verovatnoću angažovanja među Vašim pratiocima.

5. Budite lični

drustvene_mreze_2Obratite se čitaocu (posetiocu) direktno i ne izbegavajte upotrebu svakodnevnog govora. Ovakav način komunikacije mnogi favorizuju u odnosu na “službeni govor” jer se, na taj način, posetioci lakše povezuju sa živim bićem koje stoji iza naloga na društvenoj mreži.

6. Podelite, ne prodajte

Pokušajte da izbegnete isključivo oglasne poruke. Umesto toga, podelite svoje znanje, iskustvo, inspiraciju, savet i sl. Svakako će Vam ovo mnogo više doprineti nego “Dođi i kupi!” objava.

7. Privucite pažnju slikama

Svakako objavljujte poruke uz bilo koji oblik medijskog sadržaja. Danas su sve društvene mreže pretrpane aktivnostima i toliko su dinamične, da je jako teško izdvojiti jednu objavu iz mase drugih. Slika ili video uvećaće vidljivost Vaše objave i pružiti veću mogućnost angažovanja publike nego obična objava koja sadrži samo tekst.

8. Ohrabrujte dijalog

Ohrabrujte svoje pratioce da postavljaju i odgovaraju na pitanja ili se angažuju na druge načine kako bi osetili kao aktivan deo Vaše strane.

9. Propratite svoje objave

Da biste videli koji sadržaj bolje, a koji lošije prolazi kod korisnika, svakako propratite svoje objave. Neke društvene mreže obezbeđuju spostvene alate za praćenje statistike, broja posetilaca, klikova, aktivnosti i drugog za svaku objavu. Vrstu i formu sadržaja koja najbolje prolazi kod publike koristite češće i trudite se da je stalno unapređujete i osvežavate.

10. Eksperimentišite i usudite se da odskočite od drugih

Pokušajte da eksperimentišete kakav sadržaj i na kojim mrežama najbolje pronalazi svoj put do publike. Ne plašite se da isprobate nove metode koje se razlikuju od uobičajenih. Često su baš noviteti ti koji Vam mogu dati prednost u odnosu na druge.

Puno sreće!

Pratite Loopiu na Facebook-u, Instagramu i na našem blogu za još saveta, trikova i … par štreberskih viceva 😉

Podeli: Facebooktwittermail

Čuvajte se malicioznih WordPress tema i dodataka

wordpress-napadWordPress je popularni alat za objavljivanje blogova i izradu sajtova koji koriste milioni ljudi širom sveta. Ova popularnost je neminovno dovela do toga da WordPress sajtovi postanu meta nedobronamernih korisnika interneta.

Jedna od opasnosti kojih je se potrebno čuvati su besplatne teme i dodaci za WordPress.

Kada kreirate svoj sajt u WordPress-u, obično to počinjete izborom teme i instaliranjem dodataka. Na internetu je moguće pronaći mnoštvo tema i dodataka, od onih besplatnih, pa sve do profesionalno napravljenih, komercijalnih, koje je potrebno kupiti.

Sve češće se dešava da pojedinci kupe komercijalne teme i dodatke, u njih ubace spam linkove i maliciozni kod, a zatim ih ponude besplatno za preuzimanje.

Za sve one koji ne znaju za pomenute metode prevare, ovakve instalacije se obično završe veoma loše. Ukoliko birate između dve teme, na prvi pogled identične, gde se jedna prodaje po nekoj ceni, dok je druga, ista takva, besplatna, izbor je naravno na onoj koju ne morate kupiti. Maliciozni kod, naravno, nije vidljiv, i korisnik obično ne primeti ništa sve do trenutka dok temu ili dodatak ne instalira na svoj sajt – a tada je obično prekasno.

Imajte na umu da korišćenje tema i dodataka koje ste preuzeli sa sumnjivih sajtova može dovesti do toga da Vaš sajt bude stavljen na Google crnu listu ili suspendovan od strane Vaše hosting kompanije.

Kako da zaštitim moj WordPress sajt?

Potrudite se da teme i dodatke za Vaš WordPress sajt preuzimate samo sa proverenih sajtova kao što su WordPress.org , ThemeForest ili Elegant themes. Na svakom od ovih sajtova sve teme i dodaci se proveravaju, te Vam garantuju viši stepen sigurnosti.

Ukoliko imate više pitanja, slobodno se obratite našoj tehničkoj podršci na support@loopia.rs.

Podeli: Facebooktwittermail