Архиве ознака: poslovanje

Facebook ili web sajt

Facebook ili web sajt – zašto su Vam potrebna oba za posao

Većina Vaših pratilaca na Facebook-u ne vidi Vaše objave. Ovo je samo jedan od 5 razloga zbog čega Vam je takođe potreban i sajt za Vaš posao – a ne samo Facebook strana.

Danas se podrazumeva da većina firmi i poslova ima i web sajt i Facebook stranu. Uprkos tome, više od polovine preduzetnika nema web sajt. Većina njih i ne veruje da im sajt uopšte može pomoći u prodaji i nalaženju novih klijenata.

Neki čak u tome vide i prednost – potrebno je “samo napraviti jedan nalog” kako bi započeli sa online oglašavanjem. Svakako, Facebook je postao važan kanal za marketing, ali i dalje ipak najbolje funkcioniše kao dodatak Vašem sajtu. Evo i zbog čega. Наставите са читањем

Podeli: Facebooktwittermail

Instagram Stories za posao – saveti za one koji žele da probaju

instagram-logo-new-150x150Instagram je nedavno lansirao Instagram Stories, opciju koja Vam omogućava da na dan podelite dešavanja kroz slike i video klipove, nevezano za regularan sadržaj instagram profila.

Svaka fotografija i video će biti deo Vaše “priče” i nakon 24 sata nestaće sa profila onim redom kojim su objavljivani. Ova opcija ne zahteva “savršene” fotografije, već pre brza instant ažuriranja.

Ukoliko je Vaša firma aktivna na Instagramu, trebalo bi da pogledate ovu novu opciju koja omogućava dodavanje novog kreativnog sadržaja, a bez potrebe investiranja u nove društvene kanale.

Ispod ćemo opisati kako i kakvim sadržajem pokrenuti Instagram Stories.

Kako da započnem Instagram Stories?

Наставите са читањем

Podeli: Facebooktwittermail

Vreme je za sređivanje sajta? Ova 4 jednostavna koraka će Vam pomoći u tome

Jesenje čišćenje sajta Vaše firmeJesen je pred nama (hteli mi to ili ne 😉 ), a samim tim i puno novih projekata i izazova za vlasnike firmi i preduzetnike. Da bi jesen započela što je moguće bolje, dobra je ideja da pregledate sajt svoje firme, osvežite ga, ažurirate i spremite za novu poslovnu sezonu.

Pratite ova 4 koraka u sređivanju svog sajta.

1. Pregledajte tekstualni sadržaj

Uverite se da su sve informacije na sajtu ažurne i da su kontakt informacije tačne. Držite sajt ažurnim dodavajući nove vesti i informacije o firmi na Vašem blogu ili u Vašim vestima. (Još uvek nemate blog? Saznajte više o tome kako pokrenuti poslovni blog ovde!)

2. Prilagodite sadržaj pretraživačima

Potrudite se da tekstualni sadržaj Vašeg sajta ima dovoljno “pravih” reči i fraza koje će omogućiti da se sajt bolje rangira u rezultatima pretrage na Google-u. Prvenstveno povedite računa da nazivi i glavni naslovi strana sa proizvodima i uslugama sadrže reči po kojima želite da Vaš sajt bude bolje rangiran.

3. Proverite linkove i slike

I uverite se da svi (kako interni, tako i eksterni) linkovi na Vašem sajtu vode baš tamo gde bi trebalo, kao i da nema “prekinutih” linkova. Ukoliko se takvi pojave, ispravite ih ili kreirajte nove strane sa relevantnim sadržajem do kojih će oni voditi. Takođe, uverite se da su slike na sajtu dobro povezane i da su ažurne i saglasne sa sadržajem u kom se nalaze.

4. Osvežite web dizajn svog sajta

Ukoliko to do sada niste uradili, prilagodite dizajn svog sajta mobilnim uređajima. Internet saobraćaj preko ovih uređaja se uvećava svakodnevno. Sajt koji je dobro prilagođen, prikazivaće se podjednako dobro bez obzira na to koji se uređaj koristi za pregled, bio to mobilni telefon, tablet, laptop ili desktop. Ujedno, iskoristite priliku i osvežite sam izgled sajta modernim rasporedom elemenata i koloritom. Kada sve bude spremno, proverite kako se sajt prikazuje u različitim pregledačima i na različitim uređajima.

Još uvek nemate sajt firme?

Prisustvo firme i poslovanja na internetu je alfa i omega modernog, uspešnog posla. Nudimo Vam veliki izbor alata za izradu sajtova, od onih krajnje jednostavnih do kompleksnijih. Saznajte više o alatima za izradu sajtova ovde ».

Podeli: Facebooktwittermail

3 saveta za pokretanje poslovnog bloga

3 saveta za pokretanje poslovnog bloga

Pokretanje poslovnog bloga je sjajan način za jačanje Vašeg brenda, poboljšanje rangiranja na pretraživačima, širenje Vašeg znanja i deljenje saveta postojećim i budućim klijentima. Pripremili smo tri saveta koji bi Vam mogli pomoći u nameri da pokrenete poslovni blog.

1. Pripremite plan za blogovanje

Procenite koliko često ćete objavljivati nove tekstove, teme o kojima ćete pisati, kako ćete privući čitaoce na blog, kojim kanalima ćete deliti sadržaj i kuda ćete usmeriti čitaoce Vašeg bloga. Kod planiranja je veoma važno proceniti i pronaći vremena za redovno osvežavanje sadržaja objavama koje interesuju Vašu publiku i koje će pomoći da sam blog ostvari svoj cilj.

2. Pišite objave o temama koje interesuju Vašu ciljnu grupu

Nakon što ste napravili plan, vreme je da krenete sa pisanjem sadržaja. Upamtite da se treba držati tema iz Vaše delatnosti (npr. IT ukoliko se time bavite) ili makar približnih tema koje bi mogle interesovati Vašu publiku. Posetioci bloga prate Vaše objave jer tu dobijaju korisne informacije i saznanja iz oblasti u kojoj ste Vi stručni.

3. Izmerite i analizirajte svoje blog objave

Kada kreirate veliki broj blog objava, jako je korisno izmeriti i analizirati objave sa najvećim dometom i čitanošću, koristeći npr. Google analitiku. Analiza će Vam ukazati na pravac u kome se treba kretati u budućnosti, a takođe ćete videti preko kojih kanala Vam dolazi najviše posetilaca i gde se treba fokusirati kod deljenja sadržaja.

Želite da pokrenete blog brzo i jednostavno?

Instalirajte WordPress iz bilo kog Loopia hosting paketa samo jednim klikom i pokrenite svoj blog već za par minuta.

Podeli: Facebooktwittermail

3 razloga za registraciju domena Vaše firme

Zašto registrovati domen firme

Za neke poslove je, naravno, jako važno registrovati domen, dok se kod drugih javlja nedoumica da li je zaista neophodno registrovati adresu na internetu. Mi iz Loopie Vam toplo preporučujemo da registrujete svoj domen, bez obzira na posao kojim se bavite. A evo i liste razloga za to.

Zašto da registrujem domen za moju firmu?

1. Biće lakše pronaći Vašu firmu online. Posedovanje domena olakšava klijentima da pronađu Vaš posao i proizvode na internetu i upamte ih za buduće pretrage. Možete napraviti svoj blog / sajt / online prodavnicu čiji sadržaj možete sami uređivati.

Ukoliko za naziv domena koji registrujete koristite i najvažnije ključne reči za Vaš posao, to će umnogome pomoći da se u pretragama nađete na samom vrhu.

2. Domen utiče na profesionalan utisak Vaše firme. Vaš domen svakako pruža mnogo profesionalniji utisak prema klijentima. Takođe, možete kreirati odabrane, ozbiljne e-mail adrese putem kojih ćete komunicirati u poslu i ostaviti jači utisak. Pogledajte npr. razliku između prodaja@hotmail.com i prodaja@nazivfirme.rs.

3. Registrujući svoj domen štitite naziv svoje firme ili proizvoda na internetu, tako da drugi ne mogu koristiti Vaše nazive za istu namenu. Takođe, brendirajući svoj sajt svojim logotipom i imenom, uspostavljate direktnu vezu između Vaše firme i konkretnih proizvoda ili usluga u Vašoj ponudi. Takođe, možete registrovati i različite vrste domena, kako bi sprečili da ih registruje neko drugi i time zaštititi svoje brendove.

Šta je važno razmotriti kod registracije domena?

Tri vrlo bitne stvari morate imati na umu kod odabira domena.

  • Domen treba da bude lako pamtiv, da se piše onako kako se čita i da bude relevantan za Vaš posao.
  • Izbegavajte skraćenice ukoliko Vaša firma ili proizvod nisu ponati baš pod skraćenim imenom. Tako ćete olakšati kupcima / klijentima da Vas pronađu na internetu. Savet: ukoliko naziv Vaše firme sadrži naša slova š, đ , č, ć ili ž, domen registrujte koristeći slova engleskog alfabeta, pretraživači uzimaju u obzir zamensku upotrebu ovih karaktera.

Kako da registrujem domen?

Posetite loopia.rs/domeni kako biste naručili bilo koji željeni domen. Uz standardne domene, u ponudi su i najnovije verzije kao na primer .free, .club, .website i .email.

Podeli: Facebooktwittermail