Arhive oznaka: firma

Vreme je za sređivanje sajta? Ova 4 jednostavna koraka će Vam pomoći u tome

Jesenje čišćenje sajta Vaše firmeJesen je pred nama (hteli mi to ili ne 😉 ), a samim tim i puno novih projekata i izazova za vlasnike firmi i preduzetnike. Da bi jesen započela što je moguće bolje, dobra je ideja da pregledate sajt svoje firme, osvežite ga, ažurirate i spremite za novu poslovnu sezonu.

Pratite ova 4 koraka u sređivanju svog sajta.

1. Pregledajte tekstualni sadržaj

Uverite se da su sve informacije na sajtu ažurne i da su kontakt informacije tačne. Držite sajt ažurnim dodavajući nove vesti i informacije o firmi na Vašem blogu ili u Vašim vestima. (Još uvek nemate blog? Saznajte više o tome kako pokrenuti poslovni blog ovde!)

2. Prilagodite sadržaj pretraživačima

Potrudite se da tekstualni sadržaj Vašeg sajta ima dovoljno “pravih” reči i fraza koje će omogućiti da se sajt bolje rangira u rezultatima pretrage na Google-u. Prvenstveno povedite računa da nazivi i glavni naslovi strana sa proizvodima i uslugama sadrže reči po kojima želite da Vaš sajt bude bolje rangiran.

3. Proverite linkove i slike

I uverite se da svi (kako interni, tako i eksterni) linkovi na Vašem sajtu vode baš tamo gde bi trebalo, kao i da nema “prekinutih” linkova. Ukoliko se takvi pojave, ispravite ih ili kreirajte nove strane sa relevantnim sadržajem do kojih će oni voditi. Takođe, uverite se da su slike na sajtu dobro povezane i da su ažurne i saglasne sa sadržajem u kom se nalaze.

4. Osvežite web dizajn svog sajta

Ukoliko to do sada niste uradili, prilagodite dizajn svog sajta mobilnim uređajima. Internet saobraćaj preko ovih uređaja se uvećava svakodnevno. Sajt koji je dobro prilagođen, prikazivaće se podjednako dobro bez obzira na to koji se uređaj koristi za pregled, bio to mobilni telefon, tablet, laptop ili desktop. Ujedno, iskoristite priliku i osvežite sam izgled sajta modernim rasporedom elemenata i koloritom. Kada sve bude spremno, proverite kako se sajt prikazuje u različitim pregledačima i na različitim uređajima.

Još uvek nemate sajt firme?

Prisustvo firme i poslovanja na internetu je alfa i omega modernog, uspešnog posla. Nudimo Vam veliki izbor alata za izradu sajtova, od onih krajnje jednostavnih do kompleksnijih. Saznajte više o alatima za izradu sajtova ovde ».

Podeli: Facebooktwittermail

3 razloga za registraciju domena Vaše firme

Zašto registrovati domen firme

Za neke poslove je, naravno, jako važno registrovati domen, dok se kod drugih javlja nedoumica da li je zaista neophodno registrovati adresu na internetu. Mi iz Loopie Vam toplo preporučujemo da registrujete svoj domen, bez obzira na posao kojim se bavite. A evo i liste razloga za to.

Zašto da registrujem domen za moju firmu?

1. Biće lakše pronaći Vašu firmu online. Posedovanje domena olakšava klijentima da pronađu Vaš posao i proizvode na internetu i upamte ih za buduće pretrage. Možete napraviti svoj blog / sajt / online prodavnicu čiji sadržaj možete sami uređivati.

Ukoliko za naziv domena koji registrujete koristite i najvažnije ključne reči za Vaš posao, to će umnogome pomoći da se u pretragama nađete na samom vrhu.

2. Domen utiče na profesionalan utisak Vaše firme. Vaš domen svakako pruža mnogo profesionalniji utisak prema klijentima. Takođe, možete kreirati odabrane, ozbiljne e-mail adrese putem kojih ćete komunicirati u poslu i ostaviti jači utisak. Pogledajte npr. razliku između prodaja@hotmail.com i prodaja@nazivfirme.rs.

3. Registrujući svoj domen štitite naziv svoje firme ili proizvoda na internetu, tako da drugi ne mogu koristiti Vaše nazive za istu namenu. Takođe, brendirajući svoj sajt svojim logotipom i imenom, uspostavljate direktnu vezu između Vaše firme i konkretnih proizvoda ili usluga u Vašoj ponudi. Takođe, možete registrovati i različite vrste domena, kako bi sprečili da ih registruje neko drugi i time zaštititi svoje brendove.

Šta je važno razmotriti kod registracije domena?

Tri vrlo bitne stvari morate imati na umu kod odabira domena.

  • Domen treba da bude lako pamtiv, da se piše onako kako se čita i da bude relevantan za Vaš posao.
  • Izbegavajte skraćenice ukoliko Vaša firma ili proizvod nisu ponati baš pod skraćenim imenom. Tako ćete olakšati kupcima / klijentima da Vas pronađu na internetu. Savet: ukoliko naziv Vaše firme sadrži naša slova š, đ , č, ć ili ž, domen registrujte koristeći slova engleskog alfabeta, pretraživači uzimaju u obzir zamensku upotrebu ovih karaktera.

Kako da registrujem domen?

Posetite loopia.rs/domeni kako biste naručili bilo koji željeni domen. Uz standardne domene, u ponudi su i najnovije verzije kao na primer .free, .club, .website i .email.

Podeli: Facebooktwittermail