Vreme leti u poslu i stvari se brzo menjaju. Možda je vreme za nove projekte, klijente ili izazove? Bez obzira na sve, dobra je ideja da se uverite da je digitalno prisustvo Vaše firme ažurno i spremno za projekte koji slede. Osvežite svoje internet prisustvo kroz ova tri koraka.
1. Uredite svoj sajt
Započnite tako što ćete proveriti sadržaj i ažurirati ga.
- Proverite tekstove i objave
Pročešljajte pažljivo sadržaj i utvrdite da li su sve informacije još uvek relevantne. - Proverite linkove i slike
Utvrdite da su svi linkovi i slike još uvek aktivni i da odgovaraju tekstualnom sadržaju na strani. - Uverite se da Vaš sajt izgleda dobro u svim pregledačima
Koristeći Google analitiku možete videti koje to pregledače Vaši posetioci koriste. Zatim, testirajte sajt koristeći te pregledače, kako biste se uverili da će posetioci imati ispravan prikaz.
2. Proverite svoju reputaciju
Pretražite informacije o Vašoj firmi koristeći Google pretragu, kako biste videli u kom svetlu je Vaša firma prikazana od strane korisnika i klijenata. Bilo bi sjajno da je većina komentara i ocena pozitivna, ali čak i kada se pojave negativne, potrudite se da saznate zbog čega se to desilo i šta je to što možete unaprediti kako se to ne bi dešavalo ponovo.
3. Olakšajte korisnicima da pronađu Vaš sajt
Potrudite se da Vaš sajt bude što dostupniji korisnicima, koristeći npr. sledeće metode:
- Ažurirajte podatke o svojoj firmi na raznim sajtovima za pretragu, internet adresarima itd.
- Registrujte svoju firmu na Google mapama, ukoliko imate prodavnicu, kancelariju ili poslovni prostor u kome obavljate delatnost. Ovako olakšavate klijentima da pronađu lokaciju Vaše firme, kao i Vaš sajt, a ujedno se bolje rangirate u Google rezultatima pretrage.
- Optimizujte svoj sajt za pretraživače (SEO optimizacija), kako biste se što bolje rangirali u rezultatima pretrage i time povećali šanse da Vas klijenti pronađu.
- Prilagodite sajt mobilnim uređajima koristeći dizajn koji se prilagođava uređaju sa koga se sajt posmatra, bez obzira da li je to računar, tablet ili pametni telefon. Već sada Google rangira prilagodljive sajtove bolje od onih koji to nisu, što je samo jedan od razloga da proverite dizajn svog sajta (savet: koristite Google analitiku kako biste videli koji procenat posetilaca Vaš sajt otvara na mobilnom uređaju).
4. Održite organizovanost
Sređivanje dolaznog sandučeta Vaše elektronske pošte je sjajan način da, s vremena na vreme, proverite status svojih zadataka i obaveza. Težite tome da Vam inboks, koliko je to moguće, bude prazan tako što ćete odgovarati na mailove čim budete u mogućnosti, a zatim ih brisati ili arhivirati ukoliko Vam više nisu potrebni. E-mail poruke možete raspoređivati po podfolderima u svom e-mail klijentu i bojom označavati status pojedinih poruka.