Dakle, napravili ste Facebook stranu Vaše firme i sada razmatrate kako da kreirate zanimljive postove kojima bi privukli pažnju pratilaca. Spremili smo par saveta koji Vam mogu pomoći.
Koliko dugačak Facebook post treba da bude?
Da bi ste privukli što više pažnje svojim objavama, preporučujemo da one budu kratke. Istraživanja su pokazala da objave / postovi do 80 karaktera privlače najviše pažnje.
Kada treba objavljivati post?
U Facebook analitici Vaše strane možete videti kada je najviše Vaših pratilaca online i prema tome prilagoditi vreme objavljivanja. Objavljujući na ovaj način, možete očekivati veće angažovanje i bolji domet Vaših objava.
Šta post treba da sadrži?
Pošto se u objavama može naći sve, od igle do lokomotive, nije moguće paušalno odrediti kakva vrsta sadržaja će najbolje rezultate doneti Vašoj firmi. Ali Vam sigurno može pomoći par opštih saveta:
- Sadržaj koji pruža bilo koju vrstu vrednosti čitaocu
Podelite savete, poslovne trikove, vesti, uputstva i drugi sadržaj koji je koristan Vašoj publici – klijentima. Ovakva vrsta sadržaja povećava poverenje pratilaca u Vašu firmu, jer ovim pokazujete da ste stručni u datoj oblasti. - Lični sadržaj
Objavljujte postove koji informišu Vaše pratioce o onome što se dešava “iza scene” u Vašoj firmi, novosti o radu, detalje o procesu rada … - Sadržaj koji uključije čitaoca
Aktivirajte svoje pratioce organizujući nadmetanja ili istraživanja. Postavite kratka, jasna pitanja na koja se lako može dati odgovor. Vodite računa o tome da postoje određena pravila kod organizovanja nadmetanja na Facebook-u. - Sadržaj koji se izdvaja iz mase
Težite tome da uvek dodate neki vizuelni sadržaj uz objave. Pomoći će da se Vaša objava istakne u odnosu na ostale. - I na kraju, ali ne manje važno …
… oglašavajte se! Kao preduzetnik ste u mogućnosti da se oglašavate i promovišete svoje Facebook objave kako biste doprli do što više pratilaca. Oglašavanje će svakako pomoći da pridobijete veći broj pratilaca i doprete bolje do željene ciljne grupe.
Razmislite i o tome…
… da ne mora uvek da bude složeno. Nekada je sasvim dovoljno poželeti “Srećan praznik”, a da Vaši pratioci pozitivno reaguju na Vašu objavu.
Kad već pominjemo Facebook
Pratite Loopia stranu na Facebook-u, naše savete, promocije i popuste i možda poneki štreberski vic 😉