Jesen je stigla i sa njom dolazi mnogo uzbudljivih projekata i izazova za vas kao preduzetnika. Da bi jesen prošla glatko, dobra je ideja da pregledate web stranicu vaše kompanije tako da bude aktuelna za kupce koji vas pronađu na webu. U nastavku smo ponudili četiri jednostavna saveta za jesenje čišćenje web stranice vaše kompanije.
1. Dobro pogledajte sadržaj web sajta
Uverite se da su sve informacije na sajtu ažurne i da su sve kontakt informacije i dalje tačne. Držite web stranicu živom dodavanjem najnovijih vesti o kompaniji na blog ili novosti kompanije.
2. Optimizujte web sajt za Google tako da ga lako pronađe
Uverite se da tekst na vašem sajtu sadrži ključne reči i fraze koje želite da se pojave visoko u rezultatima Google pretrage. Posebno je važno optimizirati naslove i glavne naslove vaših različitih stranica proizvoda kako bi vaša stranica bila visoko rangirana na Googlu.
Takođe koristite opisne alt tekstove na svim slikama na sajtu. To ne samo da olakšava osobama sa oštećenim vidom koji posećuju vašu web stranicu, već olakšava pronalaženje vaše web stranice u pretraživanju slika pretraživača.
3. Proverite da li linkovi vode tamo gde bi trebalo
Uverite se da sve interne i eksterne veze na sajtu rade i vode tamo gde bi trebalo. Da biste pregledali svoje spoljne veze, možete da koristite Google Search Console gde unesete svoj URL, a zatim pustite alat da indeksira vaš sajt i traži neispravne veze. Ako je bilo koja veza prekinuta, zamenite je onom koja radi ili je preusmerite na početnu stranicu.
Pregledajte svoje slike, uverite se da su i dalje aktuelne i relevantne za sadržaj. Iskoristite priliku da proverite da li su slike optimizovane tako da se vaš sajt može lakše naći na Googlu i da se eventualno povežu sa funkcionalnim sajtom.
4. Osvežite dizajn vašeg web sajta
Uverite se da dizajn vašeg web sajta izgleda sveže i moderno kako biste povećali poverenje vaših posetilaca (na primer, prošlo je mnogo vremena od kada su trepereće GIF slike bile u modi). Takođe, budite sigurni da je sajt prilagođen za mobilne uređaje i da se ispravno prikazuje bez obzira na to kojim uređajem posetilac pregleda sajt. Kada završite sa osvežavanjem, testirajte da li web sajt izgleda dobro na različitim pregledačima i uređajima.
Bonus savet: pregledajte društvene mreže vaše kompanije
Pored web stranice, može biti dobra ideja da prođete kroz društvene kanale na kojima je vaša kompanija aktivna. Uverite se da nema starih, zastarelih postova i da su slike i baneri ažurirani. Takođe je važno da s vremena na vreme pregledate ko ima pristup vašim društvenim kanalima. Da li treba da uklonite dozvole za nekoga ko je napustio vašu firmu ili je potrebno da prilagodite dozvole za korisnika?